Friskvårdstävlingen Friska Karlstad utökar efter fjolårssuccén. Samarbetet med Karlstads Kommun och Greenhouse fortsätter.

Annons för Friska Karlstad i Metro. Copy, form och original av Greenhouse. Foto: C Höglund

Under premiärsäsongen 2009 gjorde OK Tyrs friskvårdsprojekt Friska Karlstad dundersuccé som lockade över 7000 Karlstadbor att besöka över 60 000 kontrollstolpar. Stärkta av framgången laddar OK Tyr nu för ännu en säsong, nu med ett delvis nytt upplägg bl a med flera kontroller som släpps etappvis under säsongen. Allt för att locka ännu fler Karlstadbor att knyta på sig promenad- eller joggingskorna och bege sig ut i friska luften.

Precis som förra året genomförs Friska Karlstad i nära samarbete med Karlstads Kommun. Årets huvudpartner är Karlstadbuss och precis som förra året har Greenhouse fått uppdraget att utforma annonser i Metro, VF och Karlstadtidningen samt producera den evenemangstidning som distribueras till hushållen i Karlstad i samband med uppstarten den 6 maj. Vi tackar för förtroendet och hoppas på nya framgångar för OK Tyr och Friska Karlstad.

Läs också | ”Friska Karlstad utökar” ur NWT 2010-02-27 | ”Karlstadsborna ska orientera sig friskare” ur VF 2009-08-20

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google+-foto

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

w

Ansluter till %s